بهونم رفت...

asemon

خدایا دوستت دارم واسه هرچی که بخشیدی....

بعضی وقتا انقدر دلت گرفته و دلگیر از روزای عمرت هستی،که همش منتظر یه بهونه،هرچند خیلی کوچیکی که بزنی زیر گریه...

آره من دلم گرفته...

من دلگیر از زمونه ام...

من منتظر یه بهونه ی کوچیکم...

مشکلم همینه...

دیگه بهونه ای ندارم...

دلیل گریه هام رفت...

دلیل نوشته هام رفت...

بهونم رفت...

کاش حداقل یه اشک خشک و خالی برام میذاشت...

حتی دیگه اشکم باهام قهر کرده...

بذار بهت بگم....

یه یار جدید پیدا کردم...

خیلی دوستم داره...

حتی بیشتر از عشق من نسبت به تو...

همیشه ی خدا همرامه...

شب...روز...

اسم یار جدیدم بغضیه که تو گلومه...

بغض تو گلو که هیچ وقت تنهام نمیذاره...

میفهمی....

دیگه حتی یه حرف ساده رو هم با بغض میگم...

مشکل اینجاست،که این بغض خیلی درد آوره...

اشکم رو نمیخواد...

فقط چشمای همیشه نم دار میخواد...

حالا من موندم و چشمای نم داری که بازم به انتظارت میشینه...

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

م ی ن ا
ساعت0:11---3 آذر 1391
سلام جالبه موفق باشی

اجی محدثه
ساعت12:36---24 آبان 1391
رفتی پشت سرت رو هم نگاه نکردی دختر بد

آرزو
ساعت15:04---23 آبان 1391

ماهایی که دیگه نه از اومدن
کسی ذوق زده میشیم
نه کسی از کنارمون بره حوصله داریم نازشو بخریم که برگرده
ماها آدمای بی احساسی نیستیم
ماها بی معرفت و نامرد نیستیم
یه زمانی یه کسایی وارد زندگیمون شدن
که یه سری بــــاورامونو از بین بـــردن !!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 20 آبان 1391برچسب:بهونم رفت,,,,ساعت18:55توسط mozhgan | |